برترین جاذبه های کشور تایلند
برترین جاذبه های کشور تایلند
شنبه 23 آذر 1398 ساعت 23:38 | بازدید : 168 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

ساحل ریلی

استان کرابی محل زندگی برخی از معروف ترین مناطق ساحلی تایلند است. و Railay در صدر این لیست به عنوان یکی از خیره کننده ترین قرار دارد. Railay که مورد توجه بسیاری از آنها به عنوان یکی از بهترین سواحل کشور است ، قول هایی از شن و ماسه سفید ، آب فیروزه ای آبی و این احساس را می دهد که حتی قبل از اینکه پاهایتان را به شن و ماسه لمس کند ، تکه ای از بهشت ​​پیدا کرده اید.

از جزایر کرابی و Ao Nang به جزیره می توان دسترسی پیدا کرد و سفر با یک قایق سنتی با دم بلند همانقدر جادویی است که هنگام رسیدن به سواحل با آن روبرو خواهید شد.

در حالی که ساحل ممکن است دلیل اصلی بازدید از این جزیره باشد ، Railay همچنین یک مکان داغ در صخره نوردی است ، با قله های کارست که ماجراجویان باتجربه و تازه کار را ترسیم می کنند ، آماده پذیرایی از صخره های آهکی بلند هستند.

از جمله بسیاری از کارهای فعال دیگر ، Railay به دلیل قایقرانی و قایقرانی در اقیانوس ، مشهور کردن غواصی و غواصی مشهور است - اما بازدید کنندگان می توانند دست خود را در کلاس های آشپزی امتحان کنند یا ماساژ دهند.

غار الماس با گردشگری دوستانه نیز وجود دارد که از طریق یک مسیر زیبا با چشم اندازهای خیره کننده و آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان کنجکاو به دنبال انجام کاوش های مختلف بین آفتاب گرفتن می باشد.

خیابان پیاده روی یکشنبه ، چیانگ مای

هر بازدید کننده از تایلند مشتاقانه منتظر غذای ارزان و خوشمزه است و این دقیقاً همان چیزی است که آنها می توانند به وفور در خیابان پیاده روی یکشنبه شب چیانگ مای پیدا کنند. فروشندگان انواع و اقسام رساله ها را در اینجا می فروشند: از پد محبوب تایلندی و مرغ ساتیا گرفته تا سمبوسه ها ، موزهای سرخ شده ، روتای شیرین و لرزش های میوه تازه - که اغلب با قیمت کمتر از 2 دلار در هر قطعه.
هنگامی که هوس های آشپزی خود را راضی کردید ، می توانید صدها غرفه را که می توانید مجموعه ای از کالاهای منحصر به فرد مانند صابون های تمام طبیعی ، پارچه های رنگی دستی را تحمل کنید که الگوهای منحصر به فرد قبایل محلی تپه ای ، بخور دادن و روغنهای اساسی ، سازهای موسیقی ، نقاشی ها را تهیه کنید. ، آویزهای دیواری و موارد دیگر

فارغ از هر ساعتی از سال که بازدید می کنید ، بازار هر هفته شلوغ می شود ، بنابراین خودتان را مهار کنید و سعی کنید از بخشی از هرج و مرج سرگرم کننده لذت ببرید. این یکی از ضروریات در چیانگ مای و بخش اساسی از تجربه تایلند است. اگر اهل بازار یکشنبه نیستید ، یا فقط می خواهید طعم دیگری از تجربیات بازار را در چیانگ مای به دست آورید ، یک خیابان روز شنبه شب پیاده روی یا خیابان شب در جاده چانگ کلان ، یک رویداد روزانه را ببینید. برای چیزی که توریستی کمتری دارد ، به بازار Warorot روزانه ، در نزدیکی رودخانه Mae Ping بروید.

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تور تایلند و آدرس thailandtor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 124
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 23
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 88
:: بازدید ماه : 86
:: بازدید سال : 2305
:: بازدید کلی : 26333